Info Terkini

KEHIDUPAN PASANGAN KERDIL YANG BERGELUT DENGAN TANDAS AWAM, MESIN ATM DAN DITERTAWAKAN DI JALANAN

Paulo Gabriel da Silva Barros dan Katyucia Hoshino adalah dari Brazil dan kedua-duanya mempunyai bentuk tubuh kerdil yang mana ketinggian mereka masing-masing adalah 34.8in dan 35.2in.

Paulo, 30, mempunyai diastrophic displasia kerdil, manakala Katyucia berusia 26 tahun itu mempunyai kerdil akondroplasia.


Mereka berharap untuk masuk ke dalam Guinness Book of World Records untuk saiz mereka selepas mesyuarat di media sosial 10 tahun yang lalu.

"Saya mendapati dia sangat cantik dari saat pertama saya melihat dia," Paulo dipanggil semula.


Malangnya Katyucia mengambil sedikit masa yang lama untuk mendapatkan tempatnya.

Beliau menjelaskan: "Kali pertama saya mula bercakap dengan Paulo, dia benar-benar menjengkelkan. Beliau mempunyai garis pick-up murah. "


Paulo menambah: "Dia fikir saya cuba untuk bermain-main tetapi saya hanya menjadi mahu menjadi bagus."

"Menurut beliau saya adalah seorang lelaki yang benar-benar membosankan."

Tetapi Katyucia telah berubah hati 18 bulan kemudian dan mengambil keputusan untuk membuka sekatan laman si Paulo.


Mereka mula bercakap, dan percintaan mereka meningkat dari situ.

"Pada suatu hari sesuatu yelah berlaku dalam kepala saya dan membuka laluan kepadanya. Pada masa itu Paulo sudah boleh pun bersedia, "jelas Katyucia.
Paulo menambah: "Apabila dia membuka hatinya untuk saya, ia tidak mengambil masa yang lama untuk saya lebih daripada satu minit untuk bertanya khabar.

"Kami mula bercakap dan dia berkata, saya adalah lebih peramah."

Beliau kagum dengan kecantikannya serta dia malu dan yakin dengan rasa pakaian beliau.

Paulo berkata: "Apa yang paling menarik saya kepadanya, selain kecantikannya, adalah bagaimana manis dia. Ia adalah personaliti manis beliau. "

Katyucia menambah: "Dia memakai baju oren, seluar jeans dan cermin mata hitam - bersyukur kepada Tuhan ia telah bertambah baik sejak itu."


Pada mulanya dia bimbang tentang mempunyai hubungan jarak jauh, tetapi selepas lima hari mereka mula berjumpa dan empat tahun kemudian mereka bergerak bersama-sama.

"Saya tidak pernah meletakkan tarikh sebelum Paulo menjadi teman lelaki pertama saya, segala-galanya pertama saya," kata Katyucia.

Sekarang mereka mengatakan mereka adalah seperti mana-mana pasangan lain.

Sumber: TheSun


No comments